Statusuri messenger: de dragoste

  • DND, decat daca vrei sa-mi spui ca ma iubesti...

  • Distanta ne desparte si totusi ne apropie….raman singura, aud doar bataile inimii care ma asurzesc;totul se topeste odata cu tristetea sufletului tau…Strig la cer si fug departe … strig continuu si ma pierd in noapte … acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni!

  • Strig la cer si fug departe..strig continuu si ma pierd in noapte … acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni


  • Priveste in jur..ESTI UNIkA, gaseste UNIkUL si nu mai privi in jur!!!

  • Nu conteaza cat ma iubesti... atata timp cat te prefaci!

  • Unii oameni cred gresit ca opusul dragostei este ura ,eu cred ca este indiferenta

  • Daca as spune ca te plac, te-as minti … TE IUBESk !

  • O lacrima am varsat pentru tine, o lacrima ce pe obraz a curs usor .. si s-a prefacut intr-un vis de amor ...

  • E o nebunie sa urasti toti trandafirii,doar pentru ka te’a intepat un spin!


  • Dragostea se naste din priviri , creste pe buze si moare in lacrimi...

  • Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita!(Pascal)

  • Ce e dragostea? Nevoia de a iesi din tine insuti.[Ch. Baudelaire]

  • Ce sublima copilarie este si amorul ! (Al. Dumas - fiul)

  • Picioarele tale sunt obosite ? Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua...

  • Sarutul tau inca il mai simt pe buze.. ma faci sa plutesc atunci


  • Dragostea e o sageata ce iti face rani de foc… supara cel ce iubeste… cel iubit isi bate joc

  • Cea mai stranie formã de a îndepãrta pe cineva este a sta lângã el si a sti cã nu-l vei putea avea niciodatã.

  • Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata.(John Gay)

  • Cine poate pune frau indragostitilor si sa dea legi ?

  • Cine umbla dupa iubire, n-o va gasi

  • Adesea, oamenii uita ca una din componentele importante ale dragostei este vointa de a iubi.


  • Alfabetul incepe cu ABC. Numerele incep cu 123. Muzica incepe cu do-re-mi. Si prietenia incepe cu tine si cu mine...

  • Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare...

  • Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna

  • Am plans, am suferit, am pierdut atatea.. totul pentru o cauza nobila: IUBIREA dintre noi doi

  • Alfabetul incepe cu litera “a”, numaratoarea cu “1″, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine

  • Ce sublima copilarie este si amorul...


  • Cine poate pune frau indragostitilor si sa dea legi ? (Petrarca)

  • Afectiunea este germenele pasiunii. Pasiunea este germenele celei mai perfecte iubiri.

  • Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului. - William Shakespeare

  • Cine umbla dupa iubire, n-o va gasi;cine-o da, o primeste inapoi...

  • Credinta castiga cel mai mult, umilinta primeste cel mai mult, dragostea insa lucreaza cel mai mult.

  • Priveste-ma.. tine-ma de mana.. tine-ma in brate si apoi SARUTA-MA !


  • Un zambet nu inseamna fericire asa kum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!

  • Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul

  • Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul… rasul, sa iubesti inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bukurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui care-ti tine loc de soare…

  • Un trandafir as vrea sa fiu, sa te sarut printre petale, somnul sa ti-l veghez pana tarziu, ca sa te simti si tu o floare

  • Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit

  • IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daka e frumoasa sau trista… IUBIREA exista


  • Te v-oi iubi si atunci cand marile vor seka… Am sa te iubesc si atunci cand stancile se v-or topi… Te v-oi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi

  • Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printul fermekat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu! ! !


  • IUBIREA e ca o clepsidra, umple INIMA si goleste creierul :)


  • Dragostea nu are nevoie de cuvinte… Se poate spune Te Iubesk cu o singura privire !

  • Te Iubesc si nu vreau sa te pierd… v-oi lupta sa recastig iubirea noastra pierduta candva…


  • Nu pot sa dorm si ingerasul mi-a spus sa ma gandesc la ceea cei mai frumos in viata mea. M-am gandit la tine pentru ca viata mea esti TU…’MiSs-YoU’

  • Ce sa scriu?… nu incap decat 160 de caractere… oare de cate ori pot scrie TE IUBESC

  • Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pentru mine:tu sau viata? Eu voi spune ca viata iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pentru mine tu esti viata ! ”

  • As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pentru mine !

  • Intr-o noapte o stea m-a intrebat: De ce n-o lasi daca te face sa plangi?? I-am raspuns: Stea tu ti-ai parasi cerul !?

  • E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste si acela sunt EU


  • Ziua in care te-ai nascut tu sigur era ploioasa, dar nu era ploaie… cerul plangea pentru ca pierduse cel mai frumos inger !

  • Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a zis ca un inger nu pazeste alt inger !

  • Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi aduce la picioare !

  • Sa invat sa te iubesk mi-ar putea lua o viata intreaga dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul !


  • Statusuri love , status love, status de dragoste ,status in love , statusuri in love , status indragostit , status de iubire , statusuri iubire ,statusuri mess , statusuri messenger


    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 hd, hd, hq, bikini, lingerie, girls, wallpaper , wallpapers, hot girls, free desktop wallpaper, cool, girls, sexy, lingerie, swimwear, 3d, woman ,bikini, windows xp ,nature, abstract, auto

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu