Statusuri messenger: diverse

  • Sa nu uiti sa te dai shi la mine…

  • Nu te tine sa te indragostesti de mine!…

  • Vata de zahar?NU…Sirop de capsuni?NU…Ciocolata?!NU…Nu pot gasi nimik atat de dulce ca tine!


  • Ok! Hai la baiatu`` !

  • Am vrajeala necesara pentru orice domnisoarå!

  • Vino in iad, sa vezi raiul meu frumoaso !!

  • Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine?!

  • Zi-mi se poate in toate sa fi tu… zi si noapte iti simt aproape sufletul

  • Te-am cautat si te-am gasit zana mea din rasarit,Eu sunt printul din apus si pe ckombinari m-am pus…


  • Vrei sa konduci lumea alaturi de mine?!

  • Sunt un rege… am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca tronul meu are roti??

  • Eu nu am inhibiti si iti zic direct…facem Secs !!!

  • I need girlz!

  • Auzi, ai bani ?Ok! Vrei sa ai mai multi??

  • Te-a durut………….. cand ai cazut din rai??


  • Iti plac fructele?!…………….Incearca-ma! Sunt o piersicutza!

  • Se spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat…. sper sa fiu si eu prin preajma ta !

  • Hmm…..WoaW dar ce bine aratzi ! Parca esti zana buna si eu Pinokhio…

  • Ocazie unica ma ofer pt tine.Sunt mik si dragalas cu manual de utilizare si am verificare tehnica pana in 2010.

  • Eu sunt printul din apus si pe Kombinari m-am pus… ”

  • Vrei sa Konduci lumea alaturi de mine?? “


  • Sunt un rege… am bani, am masina, am Kasa, dar ce rost au toate astea daca tronul meu are roti?? “

  • Sesiunea trece, studentii raman… ”

  • An eye for an eye makes this world blind… ”

  • Prea dulce ca sa fiu light :)… ”

  • Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine… ”

  • Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba… ”


  • Misto fussta. Pot sa ti`o iau eu ? ”

  • Sunt singur si sunt sigur ka si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura… ”

  • Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte! ”

  • Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea… as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea! ”

  • Un pic mai intepator…:P ”

  • Hey sexy, drink Pepsy :) ? ”


  • Impreuna vom cunoaste lumea eu stiu iadul, tu stii raiul, hai sa cunoastem amandoi Paradisul… ”

  • Sunt firbinte si mi`e frica sa nu ma sting ca

  • Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine! ”

  • A iesit soarele sau doar ai zambit?? ”

  • Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replika de … ”



  • Statusuri flirt, statusuri de dragoste, statusuri mess , statusuri messenger diverse

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu